مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-17سياسي

همکاری های نظامی ایران و روسیه افزایش می یابد


سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح کشورمان گفت: همکاری های نظامی ایران و روسیه در جهت سیاست نگاه به شرق دولت سیزدهم افزایش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار محمد باقری در هنگام ورود به مسکو در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا این سفر در جهت سیاست نگاه به شرق دولت سیزدهم انجام می شود؟، افزود دولت سید ابراهیم رییسی نگاه ویژه ای به شرق و کشور های آسیایی دارد؛ و آغاز روند عضویت ایران در سازمان همکاری شانگ های در این زمان اتفاق افتاد.

سردار باقری گفت که قطعا همکاری های نیرو های مسلح ایران و روسیه از این جهت توسعه بیشتر خواهد یافت.

موضوع افغانستان به صورت خاص مورد بررسی قرار می گیردوی با بیان اینکه این سفر به دعوت وزیر دفاع روسیه صورت گرفته است، گفت: در این سفر علاوه بر موضوعات دوجانبه که مورد بررسی قرار خواهد گرفت بر روی موضوع افغانستان به صورت خاص تمرکز خواهیم کرد چرا که تحولات افغانستان بر کشور های منطقه از جمله جمهوری اسلامی ایران و روسیه تاثیر دارد.

وی همچنین گفت: ما در مورد ابعاد نظامی دوجانبه، صنایع دفاعی و قرارداد های نظامی و تبادل تجربیات گفتگو خواهیم کرد و همکاری ها در مسیر امنیت کامل سوریه نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های نظامی ایران و روسیه افزایش می یابد

همکاری های نظامی ایران و روسیه افزایش می یابد