مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 17:452021-10-17بين الملل

سازمان ملل: کار تدوین پیش نویس قانون اساسی سوریه از فردا آغاز می شود


فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گفت که از فردا طی نشست جدید کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو کار تدوین پیش نویس قانون اساسی جدید سوریه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان ملل متحد تاکید کرد که کمیته قانون اساسی سوریه که جلسات خود را در ژنو برگزار می کند، تهیه پیش نویس اصلاح قانون اساسی در این کشور را آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، گیر پدرسون فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه در جریان یک نشست خبری در ژنو گفت که گروه کوچکی از کمیته  قانون اساسی سوریه در جلسه ای که فردا 18 اکتبر برگزار می شود، کار تهیه پیش نویس اصلاح قانون اساسی را آغاز می کند.

او تاکید کرد که این امر بر اساس توافق منعقد شده میان احمد الکزبری نماینده دولت سوریه و هادی البحره نماینده مخالفان دولت سوریه که روسای شرکت کنندگان در این کمیته هستند، انجام می شود.

پدرسون گفت: ما به اجماع رسیدیم و دو رییس توافق کردند که ما نه تنها در زمینه آمادگی برای اصلاح قانون اساسی کار خواهیم کرد، بلکه تدوین پیش نویس اصلاح قانون اساسی را نیز آغاز خواهیم کرد و آنچه در این هفته جدید است، کار بر روی تهیه پیش نویس اصلاح قانون اساسی در سوریه  است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: کار تدوین پیش نویس قانون اساسی سوریه از فردا آغاز می شود

سازمان ملل: کار تدوین پیش نویس قانون اساسی سوریه از فردا آغاز می شود