مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-17سياسي

نیشابور در وضعیت نارنجی کرونا


بنا بر آخرین به روز رسانی نرم افزار ماسک در تاریخ جمعه، 23 مهر ماه، شهرستان نیشابور از وضعیت زرد خارج و در وضعیت نارنجی به لحاظ شیوع کرونا قرار گرفت.

- علیرضا قامتی در همین زمینه در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: شهرستان ها در تعیین رنگ بندی ها هیچ گونه دخل و تصرفی ندارد و رنگ بندی از طریق سامانه ماسک به شهرستان ها ابلاغ می شود.

وی با اشاره به اینکه عوامل و فاکتورهای مختلفی در تعیین رنگ بندی های کرونایی موثر است، گفت: تعداد بستری ها، فوتی ها و آزمایش ها و همچنین تست هایی که گرفته می شود، از فاکتورهایی است که در تعیین رنگ بندی نقش دارد اما در مجموع از 10 روز قبل آمار ابتلا به کرونا در شهرستان نیشابور حدودا پایدار است و بستری ها بین 60 تا 70 نفر و تعداد فوتی ها نیز به طور میانگین روزی یک یا 2 نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 60 بیمار کرونایی در بیمارستان 22 بهمن نیشابور بستری هستند که از این تعداد 16 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

فرماندار نیشابور گفت: بنابر آمار منتشر شده در تاریخ 25 مهر ماه، در 24 ساعت گذشته 357 تست در شهرستان نیشابور گرفته شد که از این تعداد 254 تست منفی و 103 تست مثبت اعلام شد؛ یعنی حدود 27 درصد تست ها مثبت بوده که همین عامل بر رنگ بندی تأثیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیشابور در وضعیت نارنجی کرونا

نیشابور در وضعیت نارنجی کرونا