مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 17:252021-10-17ورزشي

هیچ ابایی در استفاده از افراد شایسته در مدیریت ها ندارم


استاندار زنجان باتاکید بر اینکه هیچ ابایی در استفاده از افراد شایسته ندارم، گفت:در انتصابات تمام تلاشم را خواهم کرد که از شایستگان استفاده کنم، - ، محسن افشارچی در نخستین نشست خبری خود با تاکید بر اینکه برای مدیریت مطلوب استان، از همه ظرفیت ها استفاده خواهد کرد، گفت: در این راستا هیچ ابایی از استفاده از افراد شایسته نداشته و حتی ممکن است از وجود کسانی استفاده کنم که امروز به آن ها فکر هم نمی کنم.

وی با بیان اینکه مهم ترین موضوع در خصوص اداره استان، این است که مدیریت استان به صورت واحد و با یک تیم هماهنگ انجام خواهد شد، اظهار کرد: معتقدیم این تیم در اداره استان به صورت واحد و در مدار قانون حرکت خواهد کرد و بدون شک چنین حرکتی می تواند توسعه استان را به دنبال داشته باشد.

افشارچی با اشاره به اینکه با روی کار آمدن هر دولتی، تغییر و تحولات نیز آغاز می شود، ادامه داد: در این خصوص باید اظهار کنم که هیچ عجله ای برای تغییر مدیران استان ندارم اما تغییر برخی از مدیران را نیز به دلیل شرایط خاصی که به وجود می آید، کتمان نمی کنم اما اولویت من به عنوان استاندار، بهره مندی از ظرفیت افراد توانمند است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه نگاه به توسعه همه مناطق این استان بر اساس عدالت خواهد بود، گفت: در این راستا آغاز سفرهای شهرستانی از بخش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ ابایی در استفاده از افراد شایسته در مدیریت ها ندارم

هیچ ابایی در استفاده از افراد شایسته در مدیریت ها ندارم