مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 17:202021-10-17ورزشي

باخت شاهینِ جوان مقابل قشقایی شیراز


تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته اول کشور با ترکیبی از بازیکنان جوانان و امید خود مقابل قشقایی شیراز متحمل شکست دو بر یک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هفته اول لیگ دسته یک کشور امروز نیز پیگیری شد که تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 17 امروز در ورزشگاه شهید مهدوی میزبان قشقایی شیراز بود و متحمل شکست دو بر یک شد.

شاهینی ها که در کمتر از 48 ساعت سرمربی خود را برای این رقابت ها مشخص کردند و فرصتی برای جذب بازیکن و حتی تمرین نداشتند با ترکیبی از بازیکنان جوانان و امید خود به مصاف قشقایی شیراز رفتند و علیرغم شکست در این دیدار شاهد نمایشی تحسین برانگیز از جوانان شاهین بودیم.

قشقایی شیراز در این دیدار دو موقعیت در نیمه اول بدست آورد که از روی کم تجربگی بازیکنان شاهین موفق به ثمر رساندن دو گل شد تا نیمه اول را پیروز به رختکن برود.

اما در نیمه دوم این شاگردان مهدی قنبری در تیم جوانان شاهین بودند که نبض بازی را در اختیار گرفتند و بارها تا فروپاشی دروازه مهمان خود جلو رفتند که کم دقتی در زدن ضربات آخر منجر به گل نشد تا اینکه در دقایق پایانی این دیدار شاهین صاحب یک موقعیت پنالتی شد که محمد ره آور موفق شد اختلاف را به حداقل برساند تا شاهین در روزی که با جوانان شایسته خود مستحق حداقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخت شاهینِ جوان مقابل قشقایی شیراز

باخت شاهینِ جوان مقابل قشقایی شیراز