مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:452021-10-17سياسي

رییس جمهور: استانداران امیدآفرینی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند


رییس جمهور با تاکید بر ضرورت استفاده از نیروهای جوان، کارآمد و انقلابی در استان ها برای پیشبرد اهداف دولت و امور کشور، گفت: استانداران امیدآفرینی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

- رییس جمهور با تاکید بر ضرورت استفاده از نیروهای جوان، کارآمد و انقلابی در استان ها برای پیشبرد اهداف دولت و امور کشور، گفت: استانداران امیدآفرینی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی روز یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به انتخاب آقایان زین العابدین رضوی خرم، محمد صادق معتمدیان و یعقوب علی نظری به ترتیب به عنوان استانداران منتخب آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خراسان رضوی، افزود: استانداران با در نظر گرفتن دغدغه های مردم، برنامه ای جامع و امیدآفرین مبتنی بر راهکار برای حل مشکلات و البته به عنوان برشی از برنامه کلی دولت در کشور، برای استان محل ماموریت خود تدوین کنند.

رییس جمهور با تاکید بر ضرورت بهره گیری از مزیت و ظرفیت مرزی بودن استان های خراسان رضوی، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی برای توسعه استان و گسترش همکاری ها و تعاملات با همسایگان، گفت: خراسان رضوی علاوه بر قرار گرفتن در منطقه مرزی، پایگاهی معنوی و مرکز توجه علاقمندان اهل بیت(ع) است که سالانه بیش از 30 میلیون زائر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: استانداران امیدآفرینی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند

رییس جمهور: استانداران امیدآفرینی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند