مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:202021-10-17سياسي

خانواده مهم ترین جز تحقق نوین اسلام است


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خانواده مهم ترین جز تحقق نوین اسلام بوده و دشمن با فهم درست از نقطه قوت جامعه ما مستقیم آن را هدف قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر شنبه در آیین افتتاح مرکز تعالی خانواده اظهارکرد: افتتاح این مرکز آغازگر یک حرکت نوین، راهبردی، آینده ساز و اثرگذار در آینده جامعه اسلامی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در مرکز تعالی خانواده، نخبگان و تصمیم سازان گرد هم جمع می شوند و نقش راهبردی یک اجتماع را فراهم می کنند.

گرزین با بیان اینکه رسالت سازمان تبلیغات اسلامی تبیین درست مسائل است، گفت: ما باید هرچه بیشتر به انجام فعالیت های عمقی نگر، جامعه سازو آینده ساز بپردازیم و این مسائل ریشه های عمیقی دارند که اسلام و اهل بیت دراختیار ما قرار داده اند و اگر زودتر می توانستیم از آن بهره مند شویم جامعه به مراتب بهتری داشتیم.

وی با اشاره به اینکه جهل و دست های تقویت کننده جهل جلوی استخراج گنج های عظیمی که توحید و فرهنگ اسلامی در اختیار ما گذاشته است را گرفته است، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی رسالت خود می داند که این گنجینه ها را یکی پس از دیگری استخراج کند و در معرض استفاده جامعه قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده مهم ترین جز تحقق نوین اسلام است

خانواده مهم ترین جز تحقق نوین اسلام است