مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:002021-10-17ورزشي

مستحق پیروزی بودیم


هر بازی برای او و تیمش حکم فینال را دارد و برای هر بازی با یک استراتژی به میدان می رود و در بازی حساس امروز نیز تیمش با درخشش فوق العاده ای که داشت مستحق پیروزی بود.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: هر بازی برای او و تیمش حکم فینال را دارد و برای هر بازی با یک استراتژی به میدان می رود و در بازی حساس امروز نیز تیمش با درخشش فوق العاده ای که داشت مستحق پیروزی بود.

محمد کشاورز امروز (یکشنبه– 25 مهرماه) پس از پیروزی پر گل 6 بر2 مقابل کراپ الوند در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بازی بسیار خوب و پر فشاری بود و تیم ما مستحق پیروزی بود.

در نیمه اول خیلی خوب بازی را شروع کرده و بر بازی مسلط بودیم، در نیمه دوم نیز کنترل خوبی بر بازی داشتیم و توانستیم از موقعیت هایی که داشتیم استفاده کرده و پیروز میدان شویم.

وی افزود: در ادامه و در دقایق پایانی نیز در مقابل سیستم پاور پلی حریف هم فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم با یک نتیجه خوب حریف را شکست دهیم.

وی در خصوص صحبت های سرمربی کراپ در ارتباط با عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی بازیکنان گیتی پسند، گفت: با وجود اینکه جواد اصغری مقدم را خیلی دوست دارم، اما نمی دانم اشاره به کدام صحنه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستحق پیروزی بودیم

مستحق پیروزی بودیم