مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 14:552021-10-17اقتصادي

تلاش برای افزایش 5 میلیارد دلاری صادرات کشور


مدیرکل اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: تلاش ها بر این است که افزایش صادرات 5 میلیارد دلاری کشور را تا پایان سالجاری داشته باشیم.

- مدیرکل اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت وزارت صمت خبر داد تلاش برای افزایش 5 میلیارد دلاری صادرات کشور ایسنا/گیلان مدیرکل اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: تلاش ها بر این است که افزایش صادرات 5 میلیارد دلاری کشور را تا پایان سالجاری داشته باشیم.

محمدرضا کریم زاده پس از پایان جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان گیلان در بندر مرزی آستارا که با حضور مسئولانی کشوری و استانی به مدت سه ساعت در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هدف گذاری صادراتی از مهمترین اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مسایل، مشکلات و ظرفیت های مرزهای سه گانه آستارا بررسی شد، ادامه داد: روان سازی فعالیت ها در این مرزها از مهمترین اهداف بود که تدابیر لازم برای آن در این جلسه اندیشیده شد.

کریم زاده با تأکید بر اینکه برای پشتیبانی توسعه صادرات کشور باید از مسیر آستارا بهره مند شویم، خاطرنشان کرد: در همین راستا از گمرک زمینی، منطقه ویژه اقتصادی بندر و مجتمع بندری آستارا بازدید به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای افزایش 5 میلیارد دلاری صادرات کشور

تلاش برای افزایش 5 میلیارد دلاری صادرات کشور