مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-17سياسي

بررسی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس در کمیسیون اجتماعی مجلس


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس در این کمیسیون خبر داد و گفت: این طرح در صورت تصویب و به صورت قانون درآمدن به گزینش نیروهای توانمند و سالم برای تصدی مشاغل حساس کمک می کند.

- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی "طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس" در این کمیسیون خبر داد و گفت: این طرح در صورت تصویب و به صورت قانون درآمدن به گزینش نیروهای توانمند و سالم برای تصدی مشاغل حساس کمک می کند.

کیومرث سرمدی واله در گفت و گو با ایسنا، درباره دستور جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرحی در مجلس دوره قبلی تحت عنوان نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس بررسی و تصویب می شود که در این طرح مراحل گزینش، انتصاب و صدور حکم برای افرادی که قرار است در مشاغل حساس گمارده شوند، بررسی می شود.

وی افزود: یکی از مواردی که در این طرح مورد توجه قرار می گیرد بحث استعلام صلاحیت افراد انتخابی مورد نظر برای این پست ها است که تا اینجا طبق ضوابط و مقررات قرار بر این است که از مراجع سه گانه قوه قضاییه، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه استعلام به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس در کمیسیون اجتماعی مجلس

بررسی طرح نحوه انتصاب اشخاص در مشاغل حساس در کمیسیون اجتماعی مجلس