مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-17ورزشي

12 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری سیزدهمین یادواره شهدای 65 شهید ورزشکار استان، گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، 12 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری سیزدهمین یادواره شهدای 65 شهید ورزشکار استان، گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، 12 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

حسن عزیزی، امروز یکشنبه 25 مهر در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: جامعه ورزشکاران شهدای زیادی را تقدیم کرده است که باید برای گسترش اهداف و آرمان های شهیدان در جامعه اقدام شود و شهدای والامقام الگوی خوبی برای ورزشکاران هستند و عزت کشور در گرو عمل به وصایای آنان است.

وی با بیان اینکه باید یادواره شهدای ورزشکار نه به عنوان یک رویداد بلکه به عنوان یک جریان موثر فرهنگی و رسانه ای بتواند تا مدت ها یک جریان تاثیرگذار در جامعه باشد، افزود: دومین کنگره یادواره پنج هزار شهید کشور در سال جاری نیز برگزار می شود؛ یادواره 65 شهید ورزشکار استان در راستای این یادواره محوری برگزار خواهد شد و سعی خواهیم کرد یادواره شهدای ورزشکار را به صورت شهرستانی و هیاتی هم برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

12 پروژه ورزشی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد