مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-17سياسي

کلنگ زنی آب رسانی به شهر اسلام آباد توسط پدر شهید


آیین کلنگ زنی خط اصلی انتقال آب شرب به شهر اسلام آباد با مشارکت گروه های جهادی و شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیین کلنگ زنی خط اصلی انتقال آب شرب به شهر اسلام آباد مغان به طول 11/5 کیلومتر با مشارکت گروه های جهادی انتقال آب به شهر اسلام آباد از تصفیه خانه آب شرب شهرستان توسط پدر شهید والامقام بر زمین زده شد.

آب رسانی به 146 روستا در تابستان امسال  سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این آیین، بسیج را نعمت بزرگی برای کشور دانست و اظهار کرد: یکی از مولفه های خدمت در بسیج سازندگی در کنار مبارزه با کرونا نهضت آب رسانی به روستاییان بود که به همت بسیجیان اجرا شد.

وی همچنین از نهضت آب رسانی در طول تابستان امسال برای 146 روستای در معرض تنش آبی خبر داد و افزود: بیش از 6 میلیون لیتر آب شرب بین اهالی این روستاها توزیع شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان این که توفیق خدمت به مردم افتخار بزرگی برای سپاه است، گفت: خدا را شاکریم که امکانات و تجهیزات سپاه و بسیج برای رفع مشکلی از مشکلات مردم به کار گرفته می شود.

مشارکت بسیار خوب سپاه در سازندگی و محرومیت زدایی ابراهیم امامی، فرماندار پارس آباد نیز ضمن قدردانی از سپاه در همراهی همیشگی دولت و مردم بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی آب رسانی به شهر اسلام آباد توسط پدر شهید

کلنگ زنی آب رسانی به شهر اسلام آباد توسط پدر شهید