مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-17سياسي

دانش فنی و توان تسلیحاتی درحوزه تسلیح بالگردهای 214 کاملا بومی شد


فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت:دانش فنی و توان تسلیحاتی ما در حوزه تسلیح بالگردهای 214 کاملا بومی و عملیاتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز و در منطقه عملیاتی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش، خلبانان بالگرد جنگنده کبرا در عملیات تاخت هوایی، آخرین تاکتیک های شلیک موشک ها و راکت ها و توپ های خود را در میدان عمل به رقابت گذاشتند و همزمان، بالگردهای مسلح شده ترابری تاکتیکی 214 نیز عملیات متحرک هجومی را با آتش سنگین شلیک راکت قبل از انجام عملیات هلی برن، به اجرا در آوردند.

سرهنگ خلبان ستاد بهرام نظری، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش که خود هدایت این عملیات را بعهده داشت، گفت: تکنولوژی تلفیق آتش هوایی گردان هجومی این پایگاه با توان آتشباری گردان شکاری، از دستاوردهای مهم و برترسازی است که با همت و تلاش کارکنان فنی و مهندسی هوانیروز و با هدایت و راهبری مستقیم امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی، فرمانده محترم هوانیروز به آن دست یافته ایم و امروز و در این مرحله، جوان ترین خلبانان ما در اجرای این آتش ها، با یکدیگر به رقابت عملیاتی می پردازند.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش افزود: امروز و در ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران، نیروی انسانی متعهد و باورمند، از مهمترین بنیان های حرکت جهادی و پیشرفت و تولید قدرت است و مفتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش فنی و توان تسلیحاتی درحوزه تسلیح بالگردهای 214 کاملا بومی شد

دانش فنی و توان تسلیحاتی درحوزه تسلیح بالگردهای 214 کاملا بومی شد