مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-17سياسي

رییس جهاد دانشگاهی: همواره می کوشیم منشاء اثر ارزشمندی برای مردم و انقلاب باشیم


دکتر طیبی با بیان این که می توانیم با برنامه ریزی و تصمیمات عاقلانه و صحیح مدیران در دو برنامه پنج ساله به موفقیت های چشمگیری دست یابیم، گفت: - دکتر طیبی با بیان این که می توانیم با برنامه ریزی و تصمیمات عاقلانه و صحیح مدیران در دو برنامه پنج ساله به موفقیت های چشمگیری دست یابیم، گفت: ما در جهاد دانشگاهی همواره می کوشیم منشاء اثر ارزشمندی برای مردم و انقلاب باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی در افتتاحیه کلینیک تخصصی آبزیان سازمان جهاد دانشگاهی تهران، فعالیت در حوزه آبزی پروری را از فعالیت های خوب جهاد دانشگاهی تهران برشمرد و افزود: این موضوع با امنیت غذایی و سلامت مردم سر و کار دارد.

وی با بیان این که از بدو تأسیس جهاد دانشگاهی تاکنون کوشیده ایم در زمینه توسعه و پیشرفت دانش بنیان کشور الگوی مناسبی باشیم، خاطرنشان کرد: می توان با اقتصاد دانش بنیان و با اتکا بر توان داخلی و فناوری علمی خود و برنامه ریزی های صحیح در جهت رفع نیازهای ملی و بومی کشور خدمات شاخصی ارائه کرد.

رییس جهاد دانشگاهی با بیان این که توقع ما از هر واحد آن است که بتوانند با برنامه ریزی صحیح و حمایت ما حداکثر در 2 تا 3 زمینه کاری شاخص و مدعی حل مشکلات کشور باشند، گفت: اگر جهاد دانشگاهی تهران در حوزه فنی مهندسی گزینه اول نباشد قطعاً گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جهاد دانشگاهی: همواره می کوشیم منشاء اثر ارزشمندی برای مردم و انقلاب باشیم

رییس جهاد دانشگاهی: همواره می کوشیم منشاء اثر ارزشمندی برای مردم و انقلاب باشیم