مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:502021-10-17سياسي

بررسی تحقیق و تفحص از دانشگاه شهید رجایی در کمیسیون آموزش مجلس


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه شهید رجایی با حضور رییس دانشگاه در این جلسه خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه شهید رجایی با حضور رییس دانشگاه در این جلسه خبر داد.

رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا،در خصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد:در نشست امروز کمیسیون با حضور نماینده یونسکو در ایران و مسئولان مرکز زلزله شناسی لایحه موافقتنامه بین جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این لایحه درباره تاسیس مرکز منطقه ‎ای آموزشی و پژوهشی مدیریت خطرپذیری و تاب آوری زلزله برای غرب و مرکز آسیا در پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله تهران، به عنوان مرکز گروه 2 تحت حمایت یونسکو با تمرکز بر مدیریت و کاهش خطرپذیری بلایا می باشد، مقرر شد این موافقتنامه برای بررسی بیشتر به کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شود.

حاجی پور اضافه کرد: در این نشست همچنین تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تحقیق و تفحص از دانشگاه شهید رجایی در کمیسیون آموزش مجلس

بررسی تحقیق و تفحص از دانشگاه شهید رجایی در کمیسیون آموزش مجلس