مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:502021-10-17سياسي

ظهور هنر حفر قنات توسط رزمندگان مقنی یزد در حفر تونل


در دوران دفاع مقدس رزمندگان و مقنی های یزدی همچون عموحسین با ابتکارات و هنرمندی خاص با حفر تونل، زمینه پیروزی بر دشمن بعثی را فراهم می کردند.

- ، محمدصادق کوچک زاده، عصر یکشنبه در مراسم رونمایی از کتاب عمو حسین در خانه شهید اردکان با حضور معاون حوزه هنری کشور ثبت و ضبط خاطرات و خدمت به شهدا، ایثارگران، رزمندگان دفاع مقدس، اصحاب انقلاب و رزمندگان عرصه جهاد و مقاومت را از رسالت های حوزه هنری عنوان کرد و اظهار داشت: با عنایت خدا و انفاس قدسی شهدا تاکنون کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته که امیدواریم تداوم داشته باشد.

وی، مدیریت بحران با دست خالی و کمترین امکانات را رهاورد کتاب خانه عموحسین دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و مقنی های یزدی همچون عموحسین با ابتکارات و هنرمندی خاص با حفر تونل، زمینه پیروزی بر دشمن بعثی را فراهم می کردند.

پیام شهدا باید هنرمندانه به نسل های آینده منتقل شود نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه وقایع نگاری دفاع مقدس، به اقدامات خوبی که در این شهرستان در این حوزه انجام شده اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا پیام و آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی را هنرمندانه به نسل های آینده منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور هنر حفر قنات توسط رزمندگان مقنی یزد در حفر تونل

ظهور هنر حفر قنات توسط رزمندگان مقنی یزد در حفر تونل