مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-17اقتصادي

بررسی راهکارهای توسعه صادرات غیرنفتی از مرزهای سه گانه آستارا


طی جلسه ای که با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان آستارا برگزار شد، راهکارهای توسعه صادرات غیرنفتی از مرزهای زمینی، ریلی و منطقه ویژه اقتصادی بندر بررسی شد.

- ایسنا/گیلان طی جلسه ای که با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان آستارا برگزار شد، راهکارهای توسعه صادرات غیرنفتی از مرزهای زمینی، ریلی و منطقه ویژه اقتصادی بندر بررسی شد.

محمدرضا کریم زاده مدیرکل اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت، در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی بندر مرزی آستارا که با حضور مسئولانی کشوری و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات موجود در حوزه های تجارت و بازرگانی آستارا باید مرتفع و رویه ها تسهیل شود.

وی با بیان اینکه توسعه زنجیره های تأمین، از مهمترین سفارشات وزیر صنعنت، معدن و تجارت است، ادامه داد: اینجا منافع شخصی مدنظر نیست و باید مصالح ملی در اولویت باشد.

کریم زاده، اضافه کرد: باید در اینگونه جلسات، مسیرهای تجارت نیز تسهیل می شود تا سود و ماحصل مثتب تصمیم های آن به همه بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه علاوه بر مدیرکل اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت وزارت صمت، محمدابراهیم نقی زاده رییس اداره بازرگانی و دبیر میز جمهوری آذربایجان سازمان توسعه تجارت وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای توسعه صادرات غیرنفتی از مرزهای سه گانه آستارا

بررسی راهکارهای توسعه صادرات غیرنفتی از مرزهای سه گانه آستارا