مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:402021-10-17ورزشي

نگاه آماری به رقابت های کشتی قهرمانی جهان


رقابت های قهرمانی جهان در نروژ در حالی به پایان رسید که هر دو تیم آزاد و فرنگی ایران در دستیابی به مدال طلا موفق بودند و در مجموع با کسب 7 مدال طلا و 13 مدال رنگارنگ، - یک رکورد تاریخی را بر جای گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون کشتی، در حالی که در سال های اخیر و در دوره های گذشته رقابت های جهانی، دستیابی کشتی گیران کشورمان و یا حضور آن ها در دیدار فینال بسیار سخت و دشوار شده بود و در اکثر مواقع در کشتی به تک مدال های طلای حمید سوریان و یا حسن یزدانی امیدوارم بودیم، اما در سایر اوزان امیدی به کسب مدال طلا از سایر کشتی گیران نبود و به نوعی پایان در اکثر رقابت ها پایان کار تیم های کشورمان با کسب مدال های نقره و برنز و تک مدال های طلا بود.

از سوی دیگر مسئله ی مهمی که دغدغه کشتی کشورمان در سال های اخیر بود و به نوعی با آن دست به گریبان بود، رویارویی با حریفان روس و یا آمریکایی بود که در اکثر مواقع نتایج کشتی گیرانمان از پیش تعیین شده بود.

این موضوع به حدی به چشم می آمد که به عنوان مثال در جام های جهانی سال های نه چندان دور که به میزبانی کشورمان برگزار شده بود، همه کشتی دوستان قهرمانی را برای تیم پر قدرت روسیه کنار گذاشته بودند و شاید دلخوش به عنوان نایب قهرمانی و یا سومی تیم ایران بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه آماری به رقابت های کشتی قهرمانی جهان

نگاه آماری به رقابت های کشتی قهرمانی جهان