مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-17بين الملل

آغاز رزمایش هوایی بزرگ رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش تهدیدها علیه تل آویو


رزمایش هوایی بزرگ رژیم صهیونیستی در حالی آغاز شده که فرمانده نیروی هوایی این رژیم از تشدید تهدید از جانب ایران، سوریه و غزه خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های صهیونیستی روز یکشنبه از شروع رزمایش هوایی بزرگ نیروی هوایی رژیم اسراییل و برخی کشورهای دیگر جهت افزایش توان رزمی این یگان همزمان با افزایش تهدیدها از جانب ایران، و هند در جنوب فلسطین اشغالی برگزار می شود.

بنابر ادعای این روزنامه، این رزمایش هوایی بزرگترین در نوع خود است  و از سال 2013 آغاز شده و هر دو سال یکبار برگزار می شود.

قرار است اسکادرانی از جنگنده های اف-16 ، اف-15 و اف-35 نیروی هوایی رژیم صهیونیستی  در قالب تیم دشمن با رنگ قرمز دراین رزمایش شرکت کنند.

  نیروی هوایی این رژیم اعلام کرده که  تمرکز در رزمایش سال جاری همانگی بین جنگنده های نسل چهارم و نسل پنجم اف-35 است.

سرلشکر آمیکام نورکین فرمانده نیروی هوایی اسراییل در این زمینه گفت: ما در منطقه ای پیچیده ای زندگی می کنیم و تهدیدها از غزه، لبنان، سوریه و ایران در حال افزایش هستند.

برگزاری رزمایش بین المللی در این موقعیت کنونی، در حالی که فعالیتهای عملیاتی عمومی و پنهان ما در همه جبهه ها ادامه دارد ، از اهمیت راهبردی بالایی برخوردار است و تاثیر گسترده ای بر نیروی هوایی اسراییل، ارتش و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش هوایی بزرگ رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش تهدیدها علیه تل آویو

آغاز رزمایش هوایی بزرگ رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش تهدیدها علیه تل آویو