مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:302021-10-17سياسي

عذر خواهی رییس شورای شهر کرج بابت حواشی اخیر


رییس شورای شهر کرج در پی حواشی اخیر استفاده از بیت المال از مردم، انقلابیون و دغدغه مندان عذرخواهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، جواد چپردار، رییس شورای شهر کرج ظهر امروز در نطق پیش از دستور، صحن علنی شورای شهر کرح، در خصوص حواشی اخیر مدیریت شهری، گفت: بنده صراحتاً بابت اتفاقات اخیر عذرخواهی میکنم.

رییس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه انسان ممکن الخطا است و هیچ یک از اشتباهات ما ربطی به شعارهای انقلابی ما ندارد، افزود: ارزش های دفاع مقدس همواره پایدار و مقدس است.

چپردار یادآور شد: ایراد و حساسیت مردم فهیم به شورا یا رییس شورا را حق همه می دانم؛ از ابتدای فعالیت استفاده از خودروی شهرداری را لازم نداستم اما در آخر هفته گذشته طی صحبتی که با شهردار کرج صورت گرفت از خودرو شهرداری استفاده کردیم؛ شاید این اقدام اشتباه صورت گرفته است.

وی یادآور شد: پاسخ، اصلاح، دقت و رعایت حساسیت ها را لازم و ضروری می دانم؛ همواره به نصایح ارزشمند ارج میدهیم و حفظ مصالح نظام را بر همه چیز واجب میدانیم چیزهای دیگر پشیزی نمی ارزد.

رییس شورای شهر کرج یادآور شد: به این شورا بیش از همه ادوار شوراهای گذشته هجمه وارد شده است؛ هر گونه جابجایی در جایگاه خویش (ریاست شورا) را با توجه به اتفاقات اخیر پذیرا هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذر خواهی رییس شورای شهر کرج بابت حواشی اخیر

عذر خواهی رییس شورای شهر کرج بابت حواشی اخیر