مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:302021-10-17سياسي

آشنایی دهیاران استان قم با وظایف و جایگاه قانونی دهیاری ها


دوره آموزشی آشنایی با وظایف، تشکیلات و جایگاه قانونی دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستا ویژه دهیاران، مسئولین مالی و فنی دهیاران تابعه روستاهای استان قم به سفارش دفتر امور روستایی و شوراهای استان قم و با تدریس سید مسلم حسینی در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم این دوره آموزشی در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی متولیان روستایی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا و به استناد تفاهم نامه همکاری پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال استانداری قم با جهاد دانشگاهی استان به مدت 16 ساعت در حال برگزاری در تمامی بخش های استان قم است.

  در این دوره آموزشی تشکیلات، انتخابات، وظایف و اختیارات شوراها، ترتیب رسیدگی به تخلفات و سایر مقررات شوراهای اسلامی کشور بیان می شود.

  سید مسلم حسینی، معاون دفتر امور روستایی و شوراهای استان قم در ارائه مطالب آموزشی این دوره با اشاره به تعداد اعضای شورای اسلامی روستاها گفت: نفرات شورای روستاهای تا 1500 نفر جمعیت سه نفر و روستاهای بیش از 1500 نفر جمعیت و بخش پنج نفر خواهد بود.

  وی در ادامه مطالب خود به انتخابات شوراهای روستا پرداخت و گفت: انتخاب اعضای شورای روستا و شهر به صورت مستقیم، عمومی، با رأی مخفی و اکثریت نسبی آراء خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی دهیاران استان قم با وظایف و جایگاه قانونی دهیاری ها

آشنایی دهیاران استان قم با وظایف و جایگاه قانونی دهیاری ها