مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-17سياسي

پایان دورکاری کارکنان در شمیرانات/مدیریت بحران در آمادگی کامل است


فرماندار شمیرانات با اشاره به اینکه دورکاری کارکنان پایان یافته و باید افراد طبق نظم در ادارات حاضر شوند گفت: با شروع بارش ها مدیریت بحران شمیرانات در آمادگی کامل قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی ساداتی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای معاونین از آمادگی مدیریت بحران شمیرانات در برابر حوادث احتمالی و نزولات آسمانی خبر داد و اظهار داشت: با شروع فصل و سرما و بارش نزولات آسمانی مدیریت بحران در آمادگی 100 درصدی قرار دارد.

وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده در برابر حوادث آمادگی لازم را خواهیم داشت که در صورت بروز حوادث اقدام صورت بگیرد.

فرماندار شمیرانات با بیان اینکه دورکاری ادارات خاتمه یافته است گفت: تمامی کارمندان باید همانند گذشته در ساعات اداری با حضور به دستگاه های اجرایی به وظایف خود عمل کنند و نظم بخشی و حضور به موقع در دستگاه های اجرایی مورد انتظار است.

رییس ستاد مدیریت شهرستان شمیرانات به مردم تاکید کرد: از همه شهروندان عزیز می خواهیم هنگام بارش برف و باران در شمیرانات به هشدارها و رعایت نکات ایمنی توجه لازم را داشته باشند.

ساداتی تاکید کرد: سرلوحه مدیران باید خدمت به مردم باشد و مدیری که توان خدمتگزاری را ندارد نمی تواند در مجموعه مدیریتی شهرستان جایی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دورکاری کارکنان در شمیرانات/مدیریت بحران در آمادگی کامل است

پایان دورکاری کارکنان در شمیرانات/مدیریت بحران در آمادگی کامل است