مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-17اقتصادي

صالح آبادی: کمبود ارز نداریم/ راه اندازی رمز ارز ملی به صورت آزمایشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی صالح آبادی در حاشیه نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس و در جمع خبرنگاران در خصوص گزارشی مبنی بر افزایش نامتعارف قیمت ارز طی 4 سال آینده، - رییس کل بانک مرکزی با بیان این که هیچ گونه کمبود ارز نداریم و بازار در آینده هم مثل اکنون در آرامش خواهد بود در مورد موضوع رمزارز ها گفت: در آینده رمز ارز ملی را به صورت آزمایشی راه اندازی خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی صالح آبادی در حاشیه نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس و در جمع خبرنگاران در خصوص گزارشی مبنی بر افزایش نامتعارف قیمت ارز طی 4 سال آینده، تصریح کرد: این گزارش در دولت قبل تهیه شده و نظرات یک کارشناس بوده و به هیچ وجه نظر دولت سیزدهم نیست.

وی افزود: دولت سیزدهم هیچ کدام از مفروضات و مبانی این گزارش را قبول ندارد، ما علی رغم فشار های تحریمی توانستیم آرامش را در بازار ایجاد کنیم و انشاالله تداوم خواهد داشت.

صالح آبادی ادامه داد: منابع ارزی حاصل از صادرات نفتی و غیر نفتی در سامانه نیما عرضه می شود و خوشبختانه اکنون هیچ گونه کمبود ارز در سامانه نداریم و حتی بعضا مازاد عرضه ارز را در سامانه ها شاهد هستیم.

رییس کل بانک مرکزی گفت: آرامش را در بازار پیش بینی می کنم، تمام تلاش ما بر این خواهد بود که این آرامش را در بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالح آبادی: کمبود ارز نداریم/ راه اندازی رمز ارز ملی به صورت آزمایشی

صالح آبادی: کمبود ارز نداریم/ راه اندازی رمز ارز ملی به صورت آزمایشی