مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-17سياسي

ارائه خدمات به ایثارگران الکترونیکی می شود


معاون بنیاد شهید با تاکید بر لزوم خدمت رسانی آسان تر به ایثارگران، گفت: تاکید ویژه بر الکترونیکی شدن خدمات برای این قشر داریم تا درخواست های ایثارگران سریع تر پاسخ داده شود.

- ، محمود پاکدل پیش از ظهر یک شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: باید همه مسئولان از جمله مدیران بنیاد شهید تلاش کنند تا خدمت رسانی به جامعه ایثارگری بهبود یابد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: از این رو بر الکترونیکی شدن فرآیندهای خدمت رسانی به ایثارگران تاکید داریم تا این قشر بتوانند به صورت الکترونیکی و مجازی درخواست های خود را ارائه دهند و با سرعت بیشتری پاسخ دریافت کنند.

وی افزود: باید فرهنگ ایثار در جامعه بیش از پیش گسترش یابد که انجام این مهم وظیفه همه ی مسئولان است.

پاکدل تصریح کرد: استان ها در تدوین برنامه ها و سیاست های بنیاد شهید باید نقش ایفا کنند و از این رو برخی اختیارات به رؤسای ادارات استانی داده خواهد شد.

مسئولیت ها برای خدمت به مردم است حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه باید قدر و منزلت ایثارگران را ارج نهاد، اظهار کرد: مسئولیت و پست هایی که هر فرد داده می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به ایثارگران الکترونیکی می شود

ارائه خدمات به ایثارگران الکترونیکی می شود