مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-17سياسي

اجازه فربه شدن را به «اوج» نمی دهیم


نشست رسانه ای احسان محمدحسنی رییس سازمان هنری رسانه ای «اوج» صبح روز یکشنبه 25 مهرماه، با تشریح فعالیت های ده ساله این سازمان درکافه نخلستان اوج برگزار شد.

- نشست رسانه ای احسان محمدحسنی رییس سازمان هنری رسانه ای اوج صبح روز یکشنبه 25 مهرماه، با تشریح فعالیت های ده ساله این سازمان درکافه نخلستان اوج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، محمدحسنی در ابتدای این نشست با تبریک اعیاد پیش رو، از همه دوستانی که ظرف مدت ده سال خیمه اوج را برپا نگه داشتند تشکر و با قدردانی از همراه اصحاب رسانه در این سال ها اظهار داشت: قدردان محبت و لطف بی اندازه شما هستم.

در این ده سالگی باید از کسانی که به مجموعه اعتماد کردند و این میدان را در اختیار این تیم قرار دادند هم تشکر کنم، فرماندهان عالی بودند که در راس آن رهبر انقلاب بود که ما را دلگرم کردند.

* اجازه فربه شدن را به اوج نمی دهیم وی همچنین با ذکر پیشنیه شکل گیری سازمان اوج ادامه داد: ابتدا باید بگویم که اوج چیست و چه ویژگی هایی دارد؟.

اوج در سال نود بعد از نزدیک به دو سال بررسی و مطالعه تاسیس شد.

ما دو سال تمام عملکرد دستگاه های رسمی فرهنگی کشور را به دقت بررسی کردیم و به طراحی رسیدیم که مجموعه ای خارج از دستگاه های رسمی نیاز به تأسیس است شاید برای اولین بار است که عرض می کنم هیچ کدام از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه فربه شدن را به «اوج» نمی دهیم

اجازه فربه شدن را به «اوج» نمی دهیم