مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-17سياسي

چهارمین محفل شاعران اهل بیت مازندران در چالوس برگزار شد


چهارمین محفل شعر کانون شاعران اهل بیت مازندران با حضور جمعی از شاعران غرب مازندران در چالوس برگزار شد.

- ، چهارمین محفل شعر کانون شاعران اهل بیت مازندران با حضور جمعی از شاعران اهل بیت (ع) شهرهای چالوس، نوشهر و عباس آباد و تنکابن به میزبانی شهرستان چالوس در سالن همایش سپاه این شهر برگزار شد.

میثم رنجبر مسئول کانون شاعران اهل بیت (ع) و مدیر مجمع مؤسسات فرهنگی تبلیغی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اهمیت توجه به بحث شعر و ترویج فرهنگ مهدویت در قالب محافل عصری با شعر، خاطر نشان کرد: این محفل با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه و کانون بسیج مداحان استان در چالوس برگزار شد.

وی با اشاره به این نکته که بعد از انقلاب اسلامی توجه شایسته ای به شاعران آیینی شده است، ادامه داد: محور اشعار این محفل با موضوع مهدویت، انتظار و سالروز آغاز امامت امام عصر (عج) در قالب های مختلف شعری توسط شاعران سروده شد.

مسئول مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان بیان داشت: این محفل چهارمین محفل شعر است که در واقع از دهه کرامت سال جاری در شهرهای مختلف از جمله محمودآباد، بابل و نکا و اکنون در چالوس برگزار شد.

رنجبر با تاکید بر استمرار این محافل و ترویج فرهنگ اهل بیت، معارف اسلامی ناب و انقلاب در بستر شعر، تصریح کرد: تاریخ برگزاری این محافل بیش از 10 سال با همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین محفل شاعران اهل بیت مازندران در چالوس برگزار شد

چهارمین محفل شاعران اهل بیت مازندران در چالوس برگزار شد