مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-17اقتصادي

دستور اسماعیلی برای راه اندازی اتاق فکر تخصصی وزارت ارشاد


به منظور استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب نظران و فعالان فرهنگی ضروری است حوزه های تخصصی نسبت به راه اندازی هیات های اندیشه ورز اقدام کنند.

- به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دستور جلسه معارفه مدیران جدید و قدردانی از مدیران پیشین و بیان اخبار و ارائه گزارشی از مهم ترین عناوین فرهنگی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی در این جلسه با ارائه گزارشی از سفر به استان فارس گفت: در جریان این سفر مبلغ 200 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تالار مرکزی شیراز در مدت سه سال اختصاص پیدا کرد و همچنین مقرر شد با موافقت رییس محترم جمهور نسبت به تاسیس مرکز حافظ پژوهی اقدام شود.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع استانی به اردبیل نیز خاطرنشان کرد: برای سفر اردبیل هم 200 میلیارد تومان برای تالار مرکزی این استان مدنظر قرار گرفته و در مجموع شش مصوبه از محل اعتبارات سفرهای استانی برای این استان خواهیم داشت، تمام تلاش ما براین است که از ظرفیت سفرهای استانی برای تکمیل پروژه ها نهایت استفاده را داشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان ضرورت تشکیل هیات های اندیشه ورز در همه مجموعه های محتوایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراز کرد: به همین منظور شب گذشته در خصوص معاونت امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور اسماعیلی برای راه اندازی اتاق فکر تخصصی وزارت ارشاد

دستور اسماعیلی برای راه اندازی اتاق فکر تخصصی وزارت ارشاد