مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-17سياسي

دیدار رییس بنیاد شهید با مجمع ایثارگران قوه قضاییه


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشستی با جمعی از اعضای مجمع ایثارگران قوه قضاییه دیدار کرد.

- ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ضمن ابراز خرسندی و استقبال از این گونه نشست ها گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال حاضر نقش یک سازمان خدمات رسان را دارد، در صورتی که باید یک سازمان حقوقی باشد و تحقق این امر کمک ایثارگران فعال در حوزه های قضایی و حقوقی را می طلبد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) بنیاد را با دو مأموریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ کرامت و ارتقای مادی و معنوی ایثارگران بنیان گذاشتند؛ بر این اساس بنیاد شهید و امور ایثارگران باید یک نهاد معاضدتی و راهبردی برای اجرای قوانین و مقررات حوزه ایثارگری می بود که با یک ابزار قوی اقدامی و اجرایی، تحقق وعده های حوزه ایثارگری را پیگیری کند.

وی افزود: متأسفانه بنیاد در مسیر انجام این مأموریت قرار نگرفته و بیشتر نقش خدماتی پذیرفته شده است لذا به جای اینکه مطالبه گر حقوق جامعه ایثارگری در سازمان ها و دستگاه های مختلف باشد، به یک سازمان پاسخگو در سطح خرد تبدیل شده است.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه ساختار خدماتی بنیاد شهید و امور ایثارگران عادت در رفتار سازمانی، یک نوع ذائقه در جامعه هدف و یک توقع در افکار عمومی ایجاد کرده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید با مجمع ایثارگران قوه قضاییه

دیدار رییس بنیاد شهید با مجمع ایثارگران قوه قضاییه