مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-17اقتصادي

عرضه 256 تُن مرغ در بازار آذربایجان غربی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : در راستای تداوم تولید گوشت مرغ در استان همزمان با 25 مهرماه بیش از 265 تن مرغ در کشتارگاه های آذربایجان غربی کشتار و به بازار عرضه شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : در راستای تداوم تولید گوشت مرغ در استان همزمان با 25 مهرماه بیش از 265 تن مرغ در کشتارگاه های آذربایجان غربی کشتار و به بازار عرضه شد.

اکبر کرامتی با بیان اینکه جوجه ریزی در واحدهای پرورش طیوراستان به اندازه کافی صورت گرفته و مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز مردم وجود ندارد، افزود: این میزان مرغ کشتار شده به تعداد 163 هزار و 488 قطعه مرغ زنده با تناژ بیش از 265 تن درسطح 12 کشتارگاه طیور استان تولید و روانه بازار شد.

کرامتی میزان مرغ مورد نیاز روزانه استان را‍ 210 تا 230 تن اعلام و اظهار کرد: این میزان تولید بیش از نیاز استان به شمار می رود و در حال حاضر در استان کمبودی در زمینه مرغ نداریم.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان تولید گوشت مرغ مربوط به کشتارگاه های شهرستان ارومیه به میزان 98 تن و مابقی کشتارگاه های استان بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان گفت: طی 6 ماهه اول سال جاری میزان جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان حدود 15 تا 20 درصد افزایش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 256 تُن مرغ در بازار آذربایجان غربی

عرضه 256 تُن مرغ در بازار آذربایجان غربی