مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-17سياسي

توزیع 65 بسته معیشتی در تویسرکان


همدان_ رییس اداره اوقاف تویسرکان گفت: 26 میلیون تومان از محل موقوفات شهرستان تویسرکان برای تهیه و توزیع 65 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند تامین شد.

- اظهار کرد: برپایی ایستگاه همه واقف باشیم در امامزاده ناصر (ع) و امامزاده محمد (ع) تویسرکان و برگزاری نشست تخصصی وقف، معرفی پروژه وقف مشارکتی و جذب مشارکت های مردمی در مسجد امام هادی (ع) شهرک نیروی انتظامی، برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه و سرکشی از خانواده معظم شهدا برخی از برنامه های انجام شده در دهه وقف امسال در تویسرکان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی، دیدار با مسئولین به مناسبت دهه وقف، تکریم کارکنان اوقاف و خانواده های ایشان، عیادت از بیماران به ویژه فعالان عرصه وقف و تکریم از مدافعان سلامت دیگر برنامه های انجام شده در دهه وقف بود افزود: از برنامه های اداره اوقاف از ابتدای سال جاری تا ابتدای مهرماه می توان به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی رده سنی بالای 18 سال با حضور چهل و شش نفر در رشته های قرائت ترتیل حفظ نام برد.

ظاهری با اشاره به نصب گلدسته های امامزاده قاسم (ع) روستای تیمی جان با مبلغ 45 میلیون تومان، ادامه عملیات عمرانی امامزاده عبدالله (ع) سرکان شامل نازک کاری ساختمان مهدیه امامزاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 65 بسته معیشتی در تویسرکان

توزیع 65 بسته معیشتی در تویسرکان