مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-17سياسي

وزیر دادگستری خواستار تشکیل کارگروهی برای مبارزه با فساد اقتصادی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین حسین رحیمی در جلسه ای مشترک با فراکسیون مبارزه با فساد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح اهداف و برنامه های وزارت دادگستری در حوزه مبارزه با فساد، - وزیر دادگستری خواستار تشکیل کارگروهی مشترک میان فراکسیون مبارزه با فساد اقتصادی مجلس شورای اسلامی و شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد اقتصادی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، امین حسین رحیمی در جلسه ای مشترک با فراکسیون مبارزه با فساد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح اهداف و برنامه های وزارت دادگستری در حوزه مبارزه با فساد، تشکیل کارگروهی مشترک میان فراکسیون و شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد را در جهت اجرایی شدن پیشنهادات عنوان شده و بهره گیری از تجارب موفق دیگر کشورها در طراحی سازوکارهای تقنینی مبارزه با فساد و پیشگیری از آن در کشور خواستار شد که مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت.

رحیمی اظهار داشت: در خصوص نحوه ارتباط و تعامل مجلس با قوه قضاییه حسب نظر رییس قوه قضاییه، شیوه نامه ای در حال تدوین است که سبب تسهیل همکاری دو قوه خواهد شد.

در ادامه این جلسه، اعضای فراکسیون مبارزه با فساد اقتصادی مجلس شورای اسلامی مطالبی را حول محور زمینه های بروز و ظهور فساد اقتصادی و سازوکارهای مبارزه با آن تحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری خواستار تشکیل کارگروهی برای مبارزه با فساد اقتصادی شد

وزیر دادگستری خواستار تشکیل کارگروهی برای مبارزه با فساد اقتصادی شد