مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-17ورزشي

احداث سایت ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر


شهردار سنندج از آغاز عملیات احداث سایت ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج خبر داد و گفت: در زمینی به متراژ 2 هزار مترمربع سایت ورزشی شامل زمین فوتبال، - ایسنا/کردستان شهردار سنندج از آغاز عملیات احداث سایت ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج خبر داد و گفت: در زمینی به متراژ 2 هزار مترمربع سایت ورزشی شامل زمین فوتبال، بسکتبال، ست بازی کودکان و فضای سبز احداث خواهد شد.

سید انور رشیدی در گفت وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: ناحیه منفصل شهری نایسر از لحاظ وسعت و جمعیت یکی از بزرگترین نواحی منفصل شهری سنندج است.

رشیدی عنوان کرد: کمبود فضای سبز و زمین ورزشی و همچنین مکان مناسب برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان یکی از مشکلات اساسی این ناحیه منفصل شهری است.

وی از آغاز عملیات احداث سایت ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج خبر داد و گفت: در زمینی به متراژ 2 هزار مترمربع سایت ورزشی شامل زمین فوتبال، بسکتبال، ست بازی کودکان و فضای سبز احداث خواهد شد.

وی اعلام کرد: این سایت ورزشی در انتهای خیابان حیران در محل ساختمان دهیاری قدیم نایسر در حال احداث است.

رشیدی بیان کرد: در حال حاضر عملیات عمرانی احداث این دو زمین ورزشی در حال اجرا است که پس از احداث این زمین های ورزشی عملیات احداث فضای سبز، نورپردازی و همچنین طراحی و نقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سایت ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر

احداث سایت ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر