مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-17بين الملل

کمیته هماهنگی شیعیان عراق: دست های خارجی نتیجه انتخابات را تغییر دادند


کمیته هماهنگی شیعیان عراق در بیانیه ای با تأکید دوباره بر تقلب گسترده در انتخابات این کشور، توطئه خارجی تحت اشراف دولت بغداد را عامل چنین رخدادی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته هماهنگی شیعیان عراق موسوم به چارچوب هماهنگی که شامل احزاب و گروه های شیعه شامل ائتلاف الفتح ، دوله القانون ، عصائب اهل الحق به اضافه کتائب حزب الله و دیگر جریان های شیعی است، امروز (یکشنبه) بار دیگر بیانیه ای در رد نتایج انتخابات این کشور منتشر کرد.

به نوشته وبگاه العهد نیوز، در این بیانیه آمده است که دستان خارجی نتیجه انتخابات را ملعبه خود قرار دادند و در این درحالی بود که دولت مصطفی الکاظمی نیز بر این روند اشراف داشت و باعث شد تا کمیساریای عالی انتخابات نتواند در مقابل دولت های خارجی بایستد.

کمیته هماهنگی شیعیان عراق، این رخدادها را باعث به لبه پرتگاه رفتن عراق دانست و گفت: توقع داشتیم که کمیساریای عالی انتخابات این مسیر اشتباه را تصحیح کند تا جلوی بحران را بگیرد، اما این نهاد به طور مشکوک بر موضع خود اصرار می ورزد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت عراق همواره و پس از این همچون سدی محکم در برابر طرح های خبیثانه که مردم ما را هدف قرار داده اند خواهد ایستاد و بر حق عراقی ها برای اعتراض به ظلمی که بر آن ها رفته تأکید دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته هماهنگی شیعیان عراق: دست های خارجی نتیجه انتخابات را تغییر دادند

کمیته هماهنگی شیعیان عراق: دست های خارجی نتیجه انتخابات را تغییر دادند