مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-17اقتصادي

بهترین شیرآلات بهداشتی؛ 18 مدل انواع شیرآلات توکار بهداشتی


در این مطلب شما را با 18 مدل انواع شیرآلات توکار بهداشتی از برندهای مطرح اروپایی که می توانید برای تهیه آن ها به نمایندگان ایرانی شان مراجعه نمایید، - آشنا خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، بهترین شیرآلات توکار بهداشتی، نوع خارجی آن ها هستند؛ خصوصاً آن هایی که ساخت کشورهای پرسابقه ای در عرصه طراحی و تولید این اقلام ساختمانی اند.

کشورهایی هم چون ایتالیا که با وجود برند مطرح نوبیلی در زمینه طراحی و ساخت انواع شیرآلات بهداشتی، سرآمد دیگر کشورهای اروپایی است.

به همین جهت در این مطلب شما را با 18 مدل انواع شیرآلات توکار بهداشتی از برندهای مطرح اروپایی که می توانید برای تهیه آن ها به نمایندگان ایرانی شان مراجعه نمایید، آشنا خواهیم کرد.

انواع شیرآلات بهداشتی انواع شیرآلات بهداشتی را از نظر موقعیت شان نسبت به محل نصب (دیوار) می توان به دو گروه زیر تقسیم کرد: 1.

شیرآلات توکار 2.

شیرآلات روکار انواع شیرآلات توکار به تمامی شیرآلات بهداشتی که بخش مغزی آن ها داخل دیوار قرار می گیرد و تنها هندل و آبریز آن ها روی دیوار نصب می گردد، شیرآلات بهداشتی توکار می گویند.

طراحی این شیرآلات اغلب به صورت مدرن بوده، اما برندهایی نظیر برند نوبیلی ایتالیا به طراحی و ساخت مدل های کلاسیک و لوکس شیرآلات بهداشتی توکار نیز پرداخته است؛ که خوشبختانه در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین شیرآلات بهداشتی؛ 18 مدل انواع شیرآلات توکار بهداشتی

بهترین شیرآلات بهداشتی؛ 18 مدل انواع شیرآلات توکار بهداشتی