مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-17اقتصادي

210 هزار نفر در خراسان شمالی هر 2 دُز واکسن کرونا را تزریق کرده اند


معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی گفت: روند تعداد مبتلایان و مرگ و میر در استان خراسان شمالی رو به کاهش است و این روند نباید منجر به کاهش رعایت ها در سطح جامعه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، علی بیگ زاده صبح امروز در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اینکه 270 میلیون واکسن در سطح ملی پیش بینی شده و تا کنون 160 میلیون آن وارد کشور شده است، اظهار کرد: از این تعداد بیش از 800 هزار دُز وارد خراسان شمالی شده است که 530 هزار دُز مربوط به واکسیناسیون نوبت اول و 210 هزار دز مربوط به نوبت دوم است.

  وی گفت: در خصوص فاصله میان تعداد تزریق واکسن در نوبت های اول و دوم در استان نگرانی وجود داشت اما اکنون با توجه به اطلاع رسانی ها و اقدامات انجام شده 45 درصد از تزریق واکسن مربوط به دُز دوم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا روند تعداد مبتلایان و مرگ و میر در استان خراسان شمالی رو به کاهش است، افزود: این روند نباید منجر به کاهش رعایت ها در سطح جامعه شود چرا که کنترل این بیماری مستلزم توجه همگانی نسبت به پرهیز از برگزاری دورهمی ها، رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

210 هزار نفر در خراسان شمالی هر 2 دُز واکسن کرونا را تزریق کرده اند

210 هزار نفر در خراسان شمالی هر 2 دُز واکسن کرونا را تزریق کرده اند