مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-17ورزشي

ادامه اتفاقات عجیب لیگ یک/ پا قدم قزوینی ها خوب نبود


اعضای تیم فوتبال شمس آذر قزوین نتوانستند کارت بازی خود را دریافت کنند و با وجود حضور بازیکنان مس کرمان و تیم داوری در زمین، این دیدار لغو شد.

- اعضای تیم فوتبال شمس آذر قزوین نتوانستند کارت بازی خود را دریافت کنند و با وجود حضور بازیکنان مس کرمان و تیم داوری در زمین، این دیدار لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از لغو دیدار دیروز دو تیم مس شهر بابک و پارس جنوبی جم به علت صادر نشدن کارت های بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی، امروز (یکشنبه) هم دیدار مس کرمان و شمس آذر قزوین به دلیل صادر نشدن کارت های اعضای تیم فوتبال قزوینی با وجود حضور بازیکنان مس و تیم داوری در زمین، لغو شد.

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ آزادگان در گفت وگو با ایسنا، در این خصوص گفت: هر دو تیم به دلیل این که نتوانستند به موقع قرارداد بازیکنان را ثبت کنند و آن ها را به سازمان لیگ برسانند، کارتی برای اعضایشان صادر نشد و مجوز حضور در میدان را نگرفتند.

ناظران این دو بازی با ارائه گزارشی در این خصوص به کمیته انضباطی، تصمیم گیری برای برگزاری بازی در زمانی دیگر و یا 3 بر صفر شدن این دو بازی به سود مس شهر بابک و مس کرمان را به این کمیته محول خواهند کرد و کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اتفاقات عجیب لیگ یک/ پا قدم قزوینی ها خوب نبود

ادامه اتفاقات عجیب لیگ یک/ پا قدم قزوینی ها خوب نبود