مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:402021-10-17ورزشي

افتتاح 35 پروژه ورزشی در فارس/تصویب 30 میلیارد تومان در سفر دولت


مدیر کلورزش و جوانان استان فارس گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی 35 پروژه در استان فارس افتتاح و 960 برنامه نیز اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس حاجی زاده بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری هفته تربیت بدنی با اشاره به سهم ورزشکاران استان در مسابقات ملی افزود: در مسابقات کشتی فرنگی جهانی 40 درصد تیم مربوط به استان فارس است و این نشان از جایگاه ورزش فارس است.

حاجی زاده با اشاره به طرح آمایش سرزمینی، ادامه داد: این طرح را از لحاظ زیرساختی و تجهیزات شروع کردیم و اقدام به ساخت چند خانه تخصصی کاراته و کشتی در شیراز و شهرهای اطراف کردیم.

این مقام مسئول با اشاره به کسب 66 مدال جهانی، بین المللی و آسیایی توسط ورزشکاران فارس، بیان کرد: در مسابقات جهانی و آسیایی در بخش مدال ها، بانوان فارس 14 مدال و آقایان 14 مدال را کسب کردند همچنین در مسابقات آسیایی 8 مدال بانوان و 7 مدال نیز آقایان و در مسابقات بین المللی 6 مدال بانوان و 17 مدال آقایان کسب کردند.

وی تعداد دعوت شدگان به تیم ملی از فارس را مجموعاً 197 نفر اعلام کرد و افزود: برگزیدگان تیم ملی 93 نفر، دو مورد میزبانی جهانی در حوزه تنیس روی میز زیر 18 سال را داشتیم همچنین در سال گذشته، 39 خانه ورزش روستایی را تجهیز کردیم و امسال 55 خانه ورزشی روستایی را تجهیز خواهیم کرد که 20 مورد آن تا کنون انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 35 پروژه ورزشی در فارس/تصویب 30 میلیارد تومان در سفر دولت

افتتاح 35 پروژه ورزشی در فارس/تصویب 30 میلیارد تومان در سفر دولت