مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-17سياسي

تدوین نقشه راه برای زیست بهتر اجتماعی افراد سالمند


استاندار گیلان، با تاکید بر لزوم تدوین نقشه راه برای زیست بهتر اجتماعی افراد سالمند گفت: از نهادها و دستگاه های مسئول انتظار می رود با انجام برنامه ریزی های کارشناسی برای شکل گیری شهر دوستدار سالمند، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با تاکید بر لزوم تدوین نقشه راه برای زیست بهتر اجتماعی افراد سالمند گفت: از نهادها و دستگاه های مسئول انتظار می رود با انجام برنامه ریزی های کارشناسی برای شکل گیری شهر دوستدار سالمند، زمینه تسهیل فعالیت سالمندان در عرصه های عمومی را فراهم سازند.

ارسلان زارع در جلسه شورای ساماندهی سالمندان گیلان اظهار کرد: سالمندان، گنجینه های گرانبهایی از تجربیات ارزشمند هستند که بسیار ذی قیمت بوده و باید به عنوان فرصت به آنان بنگریم و برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه براساس محاسبه آماری سال 1397، گیلان، مازندران و مرکزی سالمندترین استان های کشور معرفی شده اند، خاطرنشان کرد: به ترتیب املش، رودسر و لاهیجان سالمندترین و تالش، آستارا و رضوانشهر جوان ترین شهرستان های گیلان هستند.

استاندار گیلان ادامه داد: سالمندان، نیازهای متفاوتی نسبت به دیگر گروه های سنی جامعه دارند که تکریم، مهربانی، در کانون توجه جامعه قرارگرفتن و برطرف کردن نیازهای روحی مهمترین آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نقشه راه برای زیست بهتر اجتماعی افراد سالمند

تدوین نقشه راه برای زیست بهتر اجتماعی افراد سالمند