مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-17حوادث

کشف 880 وسیله نقلیه سرقتی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به هدف گذاری پلیس آگاهی برای تشدید مبارزه با سرقت وسایل نقلیه، - رییس پلیس آگاهی ناجا از کشف 494 دستگاه خودرو و 386 دستگاه موتورسیلکت در سومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسایل نقلیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به هدف گذاری پلیس آگاهی برای تشدید مبارزه با سرقت وسایل نقلیه، اظهار کرد: در سومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسایل نقلیه که با هدف شناسایی و دستگیری سارقان و ارتقاء ضریب احساس امنیت اجتماعی در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد، 880 دستگاه وسیله نقلیه کشف شد.

وی افزود: از مجموع 880 دستگاه وسیله نقلیه، 494 دستگاه خودرو و 386 دستگاه موتورسیلکت بوده و در خلال اجرای طرح نیز، 265 فقره سرقت قطعات و لوازم و 268 فقره سرقت محتویات داخل خودرو کشف شده است.

سردار قنبری تصریح کرد: انجام اقدامات مقابله ای در برخورد با سارقان خودرو و خریداران اموال مسروقه با استفاده از تمام توان و امکانات و مشارکت سایر سازمان های مربوط و رده های تخصصی در سراسر کشور در دستور کار پلیس آگاهی ناجا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 880 وسیله نقلیه سرقتی در کشور

کشف 880 وسیله نقلیه سرقتی در کشور