مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-17بين الملل

پرواز بی وقفه جت هوندا بر فراز قاره آمریکا!


شرکت ژاپنی هوندا ادعا می کند که نسل بعدی جت هایش با افزایش برد چشمگیر قادر خواهند بود بدون توقف در سراسر قاره آمریکا به پرواز درآیند.

- شرکت ژاپنی "هوندا" ادعا می کند که نسل بعدی جت هایش با افزایش برد چشمگیر قادر خواهند بود بدون توقف در سراسر قاره آمریکا به پرواز درآیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، بخش توسعه هوایی شرکت هوندا این هفته در نمایشگاه و کنوانسیون و نمایشگاه هوانوردی تجاری NBAA 2021 در لاس وگاس آمریکا از مدل مفهومی جت جدید خود موسوم به هوندا جت 2600 (HondaJet 2600) رونمایی کرد.

این طرح مفهومی به عنوان یک جت تجاری سبک نسل جدید معرفی شد که اولین هواپیمای بدون سرنشینی است که می تواند بی وقفه در سراسر قاره آمریکا پرواز کند.

هوندا جت در سال 1997 معرفی شد و 150 فروند از جت های این شرکت تا سال 2020 به مشتریان تحویل داده شدند و شرکت هوندا طراحی اصلی این مفهوم را در طول سالیان تغییر داده است.

جدیدترین هوندا جت اکنون بسیار شبیه به نسخه های قبلی خود است، اگرچه حدود 10 فوت بلندتر است، طول بال های بیشتری دارد، دو برابر فضای بیشتری برای حمل بار و چمدان دارد و برد آن نیز تقریباً دو برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز بی وقفه جت هوندا بر فراز قاره آمریکا!

پرواز بی وقفه جت هوندا بر فراز قاره آمریکا!