مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-17سياسي

پایان دورکاری در ایلام اعلام شد


دورکاری کارمندان بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی از 2 روز دیگر به غیر از شهرهای قرمز لغو می شود و روال حضور کارمندان به حالت عادی باز می گردد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: دورکاری کارمندان بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی از 2 روز دیگر به غیر از شهرهای قرمز لغو می شود و روال حضور کارمندان به حالت عادی باز می گردد.

محمد نوذری در نشست ستاد استانی کرونا اظهار کرد: دورکاری کارمندان بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی از 2 روز دیگر به غیر از شهرهای قرمز لغو می شود و روال حضور کارمندان به حالت عادی باز می گردد اما فقط کارمندان دارای بیماری های خاص و مادران باردار و دارای کودک زیر 6 سال می توانند از دورکاری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه کارمندان تا اول آبان مهلت دارند دز اول واکسن کرونا را تزریق کنند، گفت: باید از حضور کارمندانی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند ممانعت به عمل آید و غیبت آنها غیر موجه تلقی شده و از همه رفاهیات و اضافه کار محروم شوند.

استاندار ایلام با تاکید بر تزریق واکسن کرونا توسط همه مدیران و معلمان مدارس گفت: مدارس بر اساس برنامه زمانبندی آموزش و پرورش و به صورت تدریجی باید بازگشایی شود و دستورالعمل های ابلاغی در این خصوص مورد توجه قرار گیرد و مدارس هم در خصوص لباس فرم مدارس سخت گیری نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دورکاری در ایلام اعلام شد

پایان دورکاری در ایلام اعلام شد