مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-17اقتصادي

ارتقای تجهیزات خوابگاهی دانشگاه سلمان فارسی کازرون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدهاشم خاتمی، معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: دانشگاه سلمان فارسی کازرون به لحاظ خدمات خوابگاهی، - معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: با هدف بهبود کمّی و کیفی خدمات خوابگاهی دانشگاه بالغ بر 500 میلیون تومان تجهیزات خوابگاهی خریداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدهاشم خاتمی، معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: دانشگاه سلمان فارسی کازرون به لحاظ خدمات خوابگاهی، بضاعت محدودی دارد، اما با این وجود تلاش شده است تا از تمامی ظرفیت های ممکن برای بهبود کمّی و کیفی خدمات خوابگاهی استفاده شود.

از جمله طی سال های اخیر با حمایت دکتر فریدون مهبودی، یکی از خیّرین شهرستان کازرون، کار احداث خوابگاه 340 نفره دختران در پردیس دانشگاه شروع شده است که انتظار می رود کار ساخت آن با حمایت های سایر خیّرین سرعت بیشتری به خود بگیرد.

همچنین تلاش کرده ایم تجهیزات خوابگاه های فعلی را نیز ارتقا بخشیم که خوشبختانه در آغاز شروع سال تحصیلی موفق به تحقق این موضوع شدیم.

معاون دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاس های غیرحضوری و مجازی، معاونت دانشجویی از این فرصت استفاده کرد و تجهیزات مورد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای تجهیزات خوابگاهی دانشگاه سلمان فارسی کازرون

ارتقای تجهیزات خوابگاهی دانشگاه سلمان فارسی کازرون