مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-17سياسي

اطلاع رسانی دستاوردهای حوزه پدافند غیرعامل در سمنان


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیرعامل در این استان انجام شد که این دستاوردها برای اقشار مردم اطلاع رسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی بعدازظهر امروز در جلسه برنامه ریزی برای برگزاری هفته نکوداشت پدافند غیرعامل با دفاتر ستادی استانداری سمنان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار کرد: ترویج فرهنگ و تبیین مفاهیم پدافند غیرعامل در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل مدنظر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اهداف و رسالت پدافند غیرعامل در جامعه، همکاری مجموعه دفاتر ستادی استانداری برای برگزاری هرچه باشکوه تر هفته نکوداشت پدافند غیرعامل در سال جاری مورد تأکید است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ادامه داد: همکاری مدیران ستادی برای برگزاری هفته پدافند غیرعامل به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

کارخایی گفت: روابط عمومی استانداری سمنان نیز همانند سال های گذشته در قالب های مختلف، گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل را برای اقشار مردم اطلاع رسانی کند.

وی با بیان اینکه آموزش به عنوان یکی از ارکان مهم پدافند غیرعامل است، تصریح کرد: دوره های آموزشی برای مجموعه کارکنان استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها جهت آشنایی هرچه بیشتر به اصول، مبانی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی دستاوردهای حوزه پدافند غیرعامل در سمنان

اطلاع رسانی دستاوردهای حوزه پدافند غیرعامل در سمنان