مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-17سياسي

کارگروه پیگیری امور آب در استان سمنان ایجاد می شود


استاندار سمنان با اشاره به اهمیت اقدام مناسب برای کاهش مصرف آب، گفت: کارگروه ویژه ای به منظور بررسی و پیگیری امور مرتبط با آب، با حضور مدیران این حوزه تشکیل می شود.

- ، سید محمدرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه کارگروه ویژه ای به منظور بررسی و پیگیری امورات مرتبط با آب، با حضور مدیران مرتبط تشکیل می شود، بیان کرد: مدیران حوزه آب، به صورت هفتگی جلساتی را با شخص بنده در خصوص بررسی و پیگیری مسائل مرتبط با آب و دستیابی به راهکار و رویکردهای جدید خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بحث پیگیری از مرکز و وزارتخانه برای جذب اعتبارات ملی در راستای تأمین آب و اجرای طرح های حوزه آبرسانی و مدیریت بهینه مصرف، در دستور کار مدیران حوزه آب استان باشد، افزود: مدیران به بحث گفتگوی صادقانه با مردم و پاسخگویی به مطالبات مردمی به صورت جدی و میدانی پای کار بوده و در صدا و سیما و برنامه های پاسخگویی حضور یافته و پاسخگوی مطبوعات و اصحاب رسانه باشند.

تفکیک آب شرب از چاه استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه اصحاب رسانه برای اقناع سازی مردم در خصوص کاهش مصرف آب و صرفه جویی، عدم برداشت از چاه های غیرمجاز و رعایت مصرف مجاز از چاه های با کنتور هوشمند، می توانند نقش تأثیرگذاری داشته باشند، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه پیگیری امور آب در استان سمنان ایجاد می شود

کارگروه پیگیری امور آب در استان سمنان ایجاد می شود