مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-17اجتماعي

ارائه کارت واکسن برای شاغلین آموزش و پرورش، دانش آموزان و اصناف الزامی شد


فرماندار اسدآباد با بیان اینکه از ابتدای آبان ماه ارائه کارت واکسن برای شاغلین آموزش و پرورش، دانش آموزان و اصناف الزامی خواهد بود، تصریح کرد: - ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد با بیان اینکه از ابتدای آبان ماه ارائه کارت واکسن برای شاغلین آموزش و پرورش، دانش آموزان و اصناف الزامی خواهد بود، تصریح کرد:ادارات دارای سالن های ورزشی شهرستان نیز از ابتدای آبان ماه موظفند به هیچ ورزشکاری بدون کارت واکسن در سالن ورزشی اجازه فعالیت ندهند.

سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونای شهرستان با اشاره به روند موفق واکسیناسیون در شهرستان گفت: طبق آمار در نوبت اول 73.

3 درصد و در نوبت دوم 36 درصد جمیعت واجد شرایط شهرستان تاکنون واکسن زده اند که این میزان روند واکسیناسیون شهرستان به نسبت جمعیت از متوسط میانگین کشوری و استانی پیش تر و بالاتر است.

وی ادامه داد: روند واکسیناسیون دانش آموزی شهرستان نیز با 67.

6 درصد در نوبت اول از روند موفق و قابل قبولی برخوردار بوده که این روند تا رسیدن به پوشش صد درصدی واکسیناسیون جامعه هدف واجد شرایط ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای آبان ماه ارائه کارت واکسن برای شاغلین آموزش و پرورش، دانش آموزان و اصناف الزامی خواهد بود، تصریح کرد:ادارات دارای سالن های ورزشی شهرستان نیز از ابتدای آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه کارت واکسن برای شاغلین آموزش و پرورش، دانش آموزان و اصناف الزامی شد

ارائه کارت واکسن برای شاغلین آموزش و پرورش، دانش آموزان و اصناف الزامی شد