مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-17سياسي

مصصم به استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی برای توانمندسازی مددجویان هستیم


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: برای خدمت به نیازمندان و توانمندسازی مددجویان نیازمند یک عزم مجاهدانه هستیم و جهاددانشگاهی در این زمینه نهادی باتجربه و قابل اطمینان است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: برای خدمت به نیازمندان و توانمندسازی مددجویان نیازمند یک عزم مجاهدانه هستیم و جهاددانشگاهی در این زمینه نهادی باتجربه و قابل اطمینان است.

رضا طاهری در دیدار با سیدغلامرضا حسینی رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام اظهار کرد: مصمم به استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی برای توانمندسازی جامعه ی هدف و مددجویان هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش امداد کمک به توانمندسازی جامعه ی هدف و مددجویان و در نتیجه کاهش جامعه هدف است، تصریح کرد: برنامه های مهمی در عرصه خدمت رسانی شایسته به نیازمندان استان داریم و در این زمینه محتاج و نیازمند مشارکت همه ی نهادها و دستگاه های استان هستیم.

وی افزود: از آنجا که توانمندسازی خانواده ها و درآمد با ثبات از مهمترین نیازهای خانواده های مددجویان است، تصریح کرد: برای خدمت به نیازمندان و توانمندسازی مددجویان نیازمند یک عزم مجاهدانه هستیم و جهاددانشگاهی در این زمینه همکاری قابل اطمینان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصصم به استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی برای توانمندسازی مددجویان هستیم

مصصم به استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی برای توانمندسازی مددجویان هستیم