مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-17اقتصادي

نرخ رشد موالید در گلستان زیر یک درصد است


در شرایطی که نرخ جایگزین جمعیت در کشور 2.

1 بوده این عدد در برخی از شهرستان های گلستان زیر یک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی حق شناس، بعدازظهر یکشنبه در آیین افتتاح مرکز تعالی خانواده اظهار کرد: برای تحقق جامعه آرمانی باید خانوده های آرمانی بسازیم.

حق شناس طلاق، اعتیاد و حاشیه نشینی را سه عامل مهم در فروپاشی خانواده ها در جامعه برشمرد و افزود: زمانی مشکلات در جامعه حاد می شود که ما مسئله و اولویت ها را نشناسیم ولی امروزه ما به مشکلات جامعه کاملا واقف بوده و این اولین گام در حل مسائل و مشکلات است.

استاندار گلستان با بیان این مطلب که خانواده مالک همه منابع اقتصادی است، افزود: برای رسیدن به تولیدات مهم باید خانواده هایی با فضائل اخلاقی در جامعه پرورش دهیم.

وی خانواده را مبداء همه تحولات جامعه آرمانی دانست و افزود: اگر خانواده ها با کیفیت باشند، جامعه و به تبع آن خدمات و کالاهای تولیدی با کیفیت خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: تحصیل در شرایط مجازی هیچ گاه کیفیت تحصیل به صورت حضور در مدارس را ندارد زیرا دانش آموزان در برخورد حضوری بسیاری از فضایل اخلاقی را از معلم خود می آموزند؛ به طوری که در یک همه پرسی متوجه شدند از هر سه دانش آموز مقطع ابتدایی یک نفر تمایل دارد مثل معلم خود باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ رشد موالید در گلستان زیر یک درصد است

نرخ رشد موالید در گلستان زیر یک درصد است