مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-17حوادث

عملیات پاکسازی دریا از دام های غیرمجاز از سوی یگان حفاظت شیلات گلستان


فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان از اجرای عملیات پاکسازی دریا از دام های غیرمجاز از سوی ماموران یگان حفاظت شیلات گلستان خبر داد.

- ابوالفضل تمسکنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در راستای پاکسازی دریا از دام غیرمجاز و مقابله با صیادان غیرقانونی، ماموریتی در منطقه مابین در خلیج گرگان توسط ماموران یگان حفاظت شیلات گلستان اجرا شد.

وی تصریح کرد: در راستای پاکسازی دریا از دام غیرمجاز و مقابله با صیادان غیرقانونی، ماموریتی در منطقه مابین اسکله بندرگز و میانکاله در خلیج گرگان توسط ماموران یگان حفاظت شیلات گلستان اجرا شد.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: در این عملیات ماموران توانستند سه نفر صیاد غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کرده و یک دستگاه قایق موتوری 48 قوه اسب بخار و دو شاخه لنگر را کشف کنند.

تمسکنی خاطرنشان کرد: همچنین در عملیات مذکور ماموران این یگان توانستند تعداد 60 رشته دام استخوانی و مقدار 12 کیلوگرم ماهی استخوانی بلاصاحب از نوع کفال را کشف و ضبط کرده و به پایگاه آشوراده منتقل کنند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: متهمین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای شهرستان بندرگز اعزام و معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پاکسازی دریا از دام های غیرمجاز از سوی یگان حفاظت شیلات گلستان

عملیات پاکسازی دریا از دام های غیرمجاز از سوی یگان حفاظت شیلات گلستان