مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-17اقتصادي

استانداری سیستان و بلوچستان: کولبران مجاز به ورود 800 قلم کالا هستند


در بخش صادرات کولبران می توانند کالاهای مجاز خود را با معافیت کامل از هرگونه عوارض و حقوق گمرکی تا سقف تعیین شده توسط خود یا وکیل قانونی دارای شرایط در گمرک بازارچه مرزی موقت اظهار و پس از ارزیابی گمرک و اعمال شرایط قانونی کالا را به مقصد کشور مقابل خارج کند.

- استانداری سیستان و بلوچستان: کولبران مجاز به ورود 800 قلم کالا هستند در بخش صادرات کولبران می توانند کالاهای مجاز خود را با معافیت کامل از هرگونه عوارض و حقوق گمرکی تا سقف تعیین شده توسط خود یا وکیل قانونی دارای شرایط در گمرک بازارچه مرزی موقت اظهار و پس از ارزیابی گمرک و اعمال شرایط قانونی کالا را به مقصد کشور مقابل خارج کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برابر ضوابط ابلاغی کولبران استان در کنار صادرات کلیه کالاهای مجاز صادراتی، اجازه دارند بیش از 800 قلم کالای تعیین شده وارداتی برای آنها را وارد کند.

دکتر ماندانا زنگنه در نشست بررسی فعالیت تجاری کولبران استان که در دفتر این معاونت برگزار شد؛ افزود: بر اساس این قوانین تعریف شده هر کوله بر می تواند تا سقف 700 هزار تومان در ماه کالا صادر و وارد کند و این مبلغ برای هر خانوار کولبر به صورت ماهیانه دو میلیون و 800 هزار تومان در نظر گرفته شده که باید از طریق بازارچه های مرزی مشخص با بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری سیستان و بلوچستان: کولبران مجاز به ورود 800 قلم کالا هستند

استانداری سیستان و بلوچستان: کولبران مجاز به ورود 800 قلم کالا هستند