مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-17سياسي

اختلاف افکنی بین شیعه و سنی یکی از اساسی ترین توطئه های استکبار است


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این که اختلاف افکنی بین شیعه و سنی یکی از اساسی ترین توطئه استکبار علیه مسلمانان است،گفت: بزرگ کردن محور اختلافات و کوچک کردن محور اشتراکات یکی از اساسی ترین توطئه استکبار علیه ملت های مسلمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در جلسه هم اندیشی بزرگداشت هفته وحدت که در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد، گفت: تنها راه نجات بشریت تمسک به سیره پیامبر خداست و امت اسلامی باید در مقابل آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی متحد شوند و در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه وحدت یک اصل قرآنی و پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) مهمترین نقطه ایجاد وحدت است خاطرنشان کرد: نقطه مقابل وحدت، پراکندگی، تفرقه و اختلاف است، لذا در قرآن مجید این دو مفهوم در کنار هم دیده می شود.

وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا.

اشجری با بیان اینکه بسیاری از مشکلات به ظاهر حل نشدنی جهان اسلام، با وحدت و همدلی مسلمانان جهان، قابل حل است، گفت: نامگذاری هفته وحدت،فرصت مغتنمی است تا مسلمانان جهان در برابر فتنه انگیزی دشمنان اسلام از جمله شیطان بزرگ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف افکنی بین شیعه و سنی یکی از اساسی ترین توطئه های استکبار است

اختلاف افکنی بین شیعه و سنی یکی از اساسی ترین توطئه های استکبار است